written on the bourgeois body

(THE (INTERNATIONAL) NOISE CONSPIRACY, det är ju egentligen helt sjukt att jag missat detta fantastiska bandet, men nu är jag fallen och kär)

Ber om ursäkt för det flummiga inlägget igårkväll. Kände väl mest att jag var tvungen att yttra några flummiga ord. Det blir så ibland.

Mitt liv. Just nu. Det är så mycket. Jag känner ändå en viss kontroll. Jag gillar det. Jättemycket.

För det första är jag inte arbetslös längre. Jag jobbar på Korttids & Fritids i Arlöv och det är en helt fantastisk miljö. Glada kolleger och fantastiska barn och ungdomar. Jag är lite kär i dem allihopa skulle jag vilja säga. Så idag har jag jobbat 8-12.

Efter jobbet mötte jag upp med världens bästa Nanne. Vi tog en runda på Burlöv Center och åkte sedan hem till henne, där vi åt en massa bullar och drack kaffe och youghurt. (Den 20-27 juni åker jag och Nanne till Rhodos. Vi känner peppen!)

Ikväll har jag och mamma bara varit hemma och chillat, lagat middag, ätit hallonpaj och kollat på House.

Imorgon är jag ledig. Det var längesedan jag sov ut. Det ska bli skönt. Oj, vad kortfattat jag skriver. Det blir så ibland. Jag gillar det. Jag gillar det mesta.



I fredags var jag och Nanne på Tomboy. Vi var nog alldeles för fulla för vårt eget bästa. Den här snygga bilden hittade vi på QX.



Och den här fina bilden lade min kära vän England upp på Facebook idag. Strax efter nyår var jag ju och hälsade på henne i ett snöigt Alingsås. Jag saknar henne. Jättemycket.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0