all the small things

Ny månad, ny vecka, längtar efter ett nytt år.
Började morgonen med nostalgi-ilska till A Static Lullaby.
Åkte till skolan oheligt tidigt.
"Politik som organisation"
Vi blev fotograferade till LU-kortet.
Jag var inte jättesnygg på min bild alltså.
Det blev nog ingen egentligen.
Åt lunch med ett fint gäng på Lunds Nation.
Föreläsning: Välfärdsstat och legitimitet.
Nu är jag hemma.
Jag har pluggat lite mer.
Nu har jag en massa annat att ta tag i.
Hade helst velat krypa ner i sängen och stanna där tills 2011.
Snälla?
Gärna med dig som sällskap.
Bara en liten stund.
Jag vill kramas.
Såhär glad var jag när jag och Nanne var i Ljungbyhed.

Kommentarer
Postat av: Taraldgry

Very impressed!

2011-02-09 @ 10:58:10
URL: http://taraldgry.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0