ångestfyllda söndag

Så, okej, jag var inte på världens bästa humör när jag tittade in här senast, och jag ska inte ljuga och säga att jag är det idag heller. Trots min ångestfyllda söndag så har jag faktiskt haft en jättefin helg.
I fredags kväll var jag hemma hos min kära pappa och familjen. Vi åt en god middag, drack vin, åt ostbågar och hade det allmänt mysigt. Fick även rota i utklädningslådorna för att hitta någonting till lördagens festligheter. Hittade även en gammal dagbok från 2002 och en rödvit palestinasjal som pappa köpte i Riad för flera år sedan. Senare på kvällen mötte jag upp med Scotte på Möllan. Vi började med varsin fantastisk, men svindyr mojito på Carib Kréol. Till sist promenerade vi hem till Scotte som flyttat hemifrån, wowo. Satt i köket och drack någonting som skulle föreställa Irish Coffee innan jag satte mig på bussen hem.
Igår morse möttes jag och Suss på gymmet klockan 9.00. Ambitiösa tjejer deluxe. Körde hårt en timme och sedan stack vi hem och käkade omelett. Senare under dagen körde jag och mamma och hälsade på farmor och farfar. Det var mysigt. På kvällen var det maskeradfest hos FJ & gänget i Jakriborg. En fantastiskt rolig kväll!
Nu är det en ångestfylld söndag. Jag äter edamame och måste komma igång att plugga. Ikväll ska jag äta middag hos Lina. Det ska bli mysigt.
Såhär snygga var Suss och jag på maskeradfesten igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0