det är tisdag

Måndagskvällen med seminariegruppen blev hur trevlig som helst. Vi möttes på centralen och tog en promenad upp till Möllan, så jag passade på att visa Malmö eftersom jag är den enda som bor här. Ja, jag måste sluta vara så jävla stolt över denna staden. Eller? I vilket fall som helst, vi började med en runda biljard innan vi begav oss till Babel och Doc Lounge. De förhandsvisade filmen "Män som simmar". Den var helt fantastiskt. Dessutom så gillar jag hela konceptet. Rödvin och dokumentärfilmer tillsammans med en massa andra kulturnördar. Detta får bli en tradition minsann.
9.30 idag, befann jag mig på Makeupstudion där jag satt modell för Ida. Snygg är jag nu. Efteråt mötte jag upp med Pernilla på Espresso House. Vi satt och arbetade med uppsatsen, fast egentligen satt vi mest och pratade lägenhetsdrömmar. Jag vill flytta nu. Till drömlägenheten.
Nu borde jag egentligen vara mer effektiv och hinna plugga någonting innan yogan. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0