forever and a day

Morgonen började med 2002-nostalgi.
Unnade mig som sagt en sovmorgon och gick inte upp förrän 8.00.
WOW.
Åkte till skolan och hann med en del av "Europeiseringen av Sverige".
Ja, det är fredag kväll och jag tänker krypa ner i sängen med just den boken.
Vid elva träffade jag seminariegruppen som jag hängde och jobbade med i stort sett hela dagen.
Åt världens godaste bagel från Mondo till lunch, så det var ett plus.
Alla fantastiska utbytesstudenter är rätt fina också.
Förresten, igår kväll när jag var på centralen och väntade på mami kom det fram 5 (!) stycken Greenpeace-dudes och försökte värva mig.
"JAG ÄR REDAN MEDLEM"
Ibland är det rätt skönt att tillbringa en fredagkväll hemma.
Det har jag gjort idag.
God middag, vin, världens mest fantastiska moster Ceci som kom till Sverige idag (som för bara några veckor sedan besteg Kilimanjaro), världens bästa mami och världens bästa Nanne.
Nu är jag trött och vill sova.
Så får det bli.
Jag måste bli bättre med kameran.
Blir ju helt arg på mig själv när jag sitter och tittar på gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0