fredag i valberedningskollektivet

"Halv åtta hos mig" i Valberedningskollektivet ser ut att bli en succé.
Efter middagen igår satte vi oss ner och satte upp ett schema för helgen.
Efteråt tog vi en promenad i den fina snön och väl hemma igen två omgångar M.I.G och jag vann för första gången över Andreas och Sebba.
SCORE.
Innan jag somnade hann jag med ett kapitel i "Comparative Government and Politics, an Introduction".
Man måste vara effektiv.
Till frukost lagade Andreas amerikanska pannkakor med en frukttallrik till det.
MUMS.
Efter det promenerade vi i snön för att handla mat.
Nu sitter vi och arbetar och förbereder oss inför Use Your Voice.
Det kommer bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0