kick out the jams

Ja, då var det sista seminariet för denna delkursen avklarat. Eller ja, nästan. Har en mini-uppsats kvar som också är typ ett seminarium, men nästan! Det gick fantastiskt bra som vanligt. Jävla flyt hela tiden. Efteråt stack jag och Pernilla till Coffee Break för att börja arbeta med mini-uppsatsen och käka lunch. Träffade även på en glad Hanna där. Hon är alltid glad. Det är så fint. Stack en sväng förbi Meloa och införskaffade världens mysigaste strumpor innan jag åkte hem.
Nu borde jag väl egentligen sitta och plugga. Jag ska. Klockan 18.00 ska jag dock möta min fantastiska seminariegrupp på centralen. Vi ska till Doc Lounge på Babel, titta på film om män i 40-årsåldern som konstsimmar, och dricka vin. Vara allmänt kulturella och fira hur bra vi är helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0