one love, people get ready

Började tisdagsmorgonen med musik från 1999.
Det är inte helt fel.
Tror jag fortsätter med nostalgin imorgon också.
Åkte som vanligt (min nya vana) in till skolan oheligt tidigt och tillbringade min förmiddag (och även denna kväll) med "Comparative Government and Politics, an Introduction".
Åt lunch (om en pizza slice räknas som det) på saluhallen.
13.00 Sverige i EU, EU i Sverige.
Efter föreläsningen hängde jag med min seminariegrupp för att förbereda oss inför det kommande och sista seminariet för denna delkursen.
Vi satsar på en lunchöl på måndag när allt är klart.
Det är viktigt att sätta upp rimliga mål, det vet väl alla?
Igår fick jag förresten hem min nya yogamatta.
Den är fantastiskt vacker.
Saffransgul.
Den får mig att tänka på lussebullar och det tycker jag om.
Invigde den på yogan idag.
Med en ny matta (de är hala när de är nya) och en förkylning blev jag lite frustrerad, men det gick fint ändå.
Jag är hur trött som helst nu.
Har en del saker att fixa innan jag får sova.
Kul.
Jag och Mimmi på ölcaféet i förra veckan.
Det var en fin kväll.
Sammy kom äntligen hem till Sverige igen.
Oscar fyllde äntligen 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0