shake your groove thing

En negativ sak med denna dagen är att jag till och från har mått illa.
Nej, jag är inte gravid.
Önskar att jag kunde vara lite mer som "normala" människor och typ få ont i huvudet när jag blir stressad istället för att må illa och vilja spy.
Annars har det varit en fin dag.
Jag fortsätter med nostalgimorgnarna, men idag hoppade jag tre år framåt och hamnade i 2002.
Då var jag typ elva år.
Åkte in till skolan tidigt idag igen och tillägnade förmiddagen åt "Mellan folkhem och Europa".
Det irriterar mig fortfarande att Reinfeldt är på framsidan av boken.
Vid elva träffade jag min seminariegrupp och hängde med dem hela dagen.
Lunch fixades från det där stället som låter nästan som mitt efternamn och som luktar äckligt mycket kött.
Dock gott med mozarellabagel.
18.00, yoga.
Vi var tre stycken.
Mysigt.
Efteråt mötte jag upp med Ariel på Moosehead.
Fantastiskt trevligt, synd att det blev så hastigt, men ett glas vin hann vi med i alla fall.
Nu är jag fantastiskt trött igen och ska bara fixa klart inför morgondagen då jag faktiskt tänker ta en sovmorgon och inte stiga upp förrän klockan åtta.
WOW.
Såhär snygga var Frida, jag och Mimmi i lördags.
Älskar blekheten på mig och Mimmi.
Och så älskar jag min nya klänning.
Jag älskar alla mina klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0