som det kan gå

Tror bestämt att det har varit lite för mycket press på mig själv de här senaste veckorna.
Bröt ihop totalt idag på alla sätt och vis fast ändå inte.
Efter föreläsningen satt jag med Pernilla på AF-borgen och försökt arbeta med uppsatsen, men utan fokus är det inte lätt.
Så jag åkte hem, sov och vaknade för en stund sedan.
Världens bästa mamma hade lagat middag och nu blir det chaite.
Jag ska inte plugga idag, hur mycket jag än behöver det, men jag mår inte bra och jag kommer gå in i väggen om jag inte stannar upp och andas.
Det är mycket värk i mitt hjärta, men framför allt för att jag missade yogan idag, men jag behövde sova.
Nu ska jag fixa inför morgondagen och sedan kryper jag ner i soffan och är egentligen redo för att fortsätta sova.
OKONTAKTBAR.
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0