triangle walks

1999.
Tidig i skolan, som vanligt.
Tillbringade min förmiddag med "Svensk författningspolitik" och en uppsats.
Åt lunch på mikrologen med lite fint folk och blev världens lyckligaste av att planera framtiden med Hanna.
Rödvin, pasta pesto och bikramyoga.
Det kallar jag livet.
Föreläsning, "Politik som organisation, välfärdsstaten och förvaltningspolitik.
Tror nästan att det kan vara värt att sammanställa alla de fantastiska citaten från Jörgen.
Vilken man.
Eftermiddag och kvällen tillbringade jag med min fina seminariegrupp.
Nu är jag så fantastiskt trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Tack, vi vet.

Kommentarer
Postat av: Danialana

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-02-07 @ 08:35:12
URL: http://danialana.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0