kanske är jag kär i dig

Det är en fin låt det där.
Jag saknar att vara kär på riktigt.
Man skulle kunna tro att jag är gravid eller i tonåren med tanke på dagens humörsvängningar.
De senaste dagarna har jag mest gått runt i en dvala och gjort de saker som jag borde göra.
Dock saknar jag en liten stund att stanna upp och bara tänka efter.
Jag är nog i en liten kris, men det går över tills imorgon.
Har haft möte med min seminariegrupp idag igen.
Det är ett bra gäng det där.
Vi jobbar hårt och jag tror att jag förstår.
Jag inbillar mig det i alla fall.
Jag gör mitt bästa.
Idag ringde de från Malmö Lucia.
De vill att jag ska komma på intervju nästa vecka.
Spännande.
Jag har nog ätit alldeles för mycket idag.
Måste börja känna efter.
Stanna upp och tänka till.
Yogan idag kändes bra.
Jag känner hur jag utvecklas och ser verkligen fram emot nästa helgs retreat.
Mami var snäll och tankade bilen åt mig.
Vi åt middag på Nama.
Där fick man gratis snusklubbor.
Det tycker vi om.
Nu längtar jag bara till imorgon.
Då ska jag andas ut.
I somras hängde jag på Kommendanten med mina vänner en dag.
Det var mysigt.
Det var en sådan dag när regnet låg i luften, men värmen fanns där ändå.
Jag älskar sådana dagar.
Nu är jag dock mest sugen på en riktigt höstpromenad.
Jag vill hoppa bland löven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0