idun hjärta boy george

Gårdagen var smått fantastisk.
Efter vårt första seminarium åkte jag och Emma hem till Mimmi för att göra oss fina inför kvällen.
Det var dags för min första sittning på universitetet.
Tema: Sagor & Myter.
Min faddergrupp skulle klä ut oss utifrån asatron.
Så jag bestämde mig för att vara Idun, ungdomens, kunskapens och kärlekens gudinna.
Världens vackraste var jag nog.
Förfest hos Sanna, sittning på Helsingkronas nation, mellanfest på random studentkorridor, skippade festen på Helsingkrona och drog till Blekingskas nation med Emma och Mimmi istället.
Däckade hemma hos Mimmi runt två.
Idag var mamma snäll och hämtade oss.
Nu sitter jag, Mimmi och Nanne här och väntar på att folket ska dyka upp.
Eller rättare sagt Boy George, Coco Chanel och random rockabillybrud.
Ikväll är det dags att fira Anna och Nannes födelsedagar med årstalsfest.
NU KÖR VI.
VAD GÖR VI?
En fin sommarkväll hängde jag på Ribban med mina fina vänner. Såhär naturlig ser jag inte riktigt ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0