termination station grey

13.00, mentorsmöte. Folket kändes mer pepp idag. Alla har inte slutat klaga på livet ännu, men förhoppningsvis trollas hon bort eller ändrar inställning. Saker börjar falla på plats och folk är trevliga.
Efteråt sprang jag och fina Emma bort och köpte världens godaste baguetter.
16.00 var det dags för skattjakt med faddergruppen. Vi vann inte men vi letade efter lappar, dansade aerobics med främlingar, gjorde pyramider, löste knutar, skrev LUPEF med våra kroppar som bokstäver och skrev en låt.
Satte mig på tåget ganska så direkt efteråt. Kände verkligen att jag behövde komma hem. Nu har jag ätit världens godaste pasta pesto, druckit ett glas rödvin, kollat klart på Cheri, gråtit, planerat helgens festligheter och saknat mina vänner. Jag borde väl sova nu tror jag. Vi får se hur det går.
Jag vet inte riktigt varför jag och Nanne tog denna bilden. Jag saknar ett ben i alla fall. Jag saknar bara ben också. Och så saknar jag Nanne.

Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag saknar dig alltid älsk! Me love you long time! <3<3<3

2010-09-09 @ 15:18:32
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0