1002

Igår var det onsdag.
Jag jobbade 10-17.
Sedan var jag på vaccinationscentralen och kirrade dryckesvaccin mot kolera och Delhi-Belly.
För nästa torsdag åker jag ju faktiskt till Indien och det ska bli helt fantastiskt.
Efter en middag hemma och ett klädbyte så begav jag mig till Bobs på Möllan för att dricka öl med Kneggan, Milla, Sammy och William.
Viktor tittade också förbi en liten stund.
Nu kom jag precis hem.
Eller ja, för en stund sedan.
Har ätit och duschat och nu måste jag röja upp kaoset här hemma.
Ska jobba 16-21.30.
Nanne är bäst.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Nanne

Men DU är bäst bobo! <3

2011-02-24 @ 17:16:58
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0