arvikafestivalen '08

'08 var senaste gången jag besökte Arvikafestivalen.
http://www.youtube.com/watch?v=SBhk19gE9uA
Klicka på den där fina länken så kan ni se vårt fina Camp Tallin. Tycker att filmen ger en rätt fin beskrivning av den veckan.
Jag blev utsedd till campets däckarhora eftersom jag under hela festivalen var vaken i fem timmar, sov i fem timmar, var vaken i fem timmar, sov i fem timmar och så vidare.
Hot Chip stod för den finaste konsertupplevelsen.
Andreas och jag dansade oss extremt svettiga på Slagsmålsklubben för att sedan fotograferas av Rockfoto.
Jag låtsades känna folk som låg däckade i sjuktältet, för då kunde man värma sig litegrann.
En brud puttade till mig så att jag tappade min langos när jag lärde mig langosdansen av en tjock snubbe och då blev jag arg och ville ha en cigg av henne, men hon vägrade.
Insåg att alla mina vänner var borta vid ett flertal tillfällen och därför blev det rätt mycket "Dancing on my own". Tror att Robyn kanske skrev den låten som en dedikation till mig.
Drack en hel del absinth.
För första gången åkte jag in till centrala Arvika där jag även sov några timmar på en trappa.
Sista kvällen blev det en sinnessjuk regnstorm som resulterade i att jag fick springa runt i gråa mjukiskläder och flipflops resten av festivalen. Mina vita converse torkade inte förrän flera dagar efter hemkomst.
http://www.youtube.com/watch?v=EChtt8ESn7I
Såhär kunde det också se ut i vårat camp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0