genom eld

Här sitter jag i min sunkiga OnePiece, ser allmänt nere ut och saknar en puss och en kram.
I morse var jag på jobbet redan vid 8.00, för ett nytt uppdrag.
Alltid nice när chefen ger en nya uppdrag.
Var hemma runt 10.00 igen.
Sedan dess har jag hunnit med en del.
Ätit slut på saker i kylskåpet, kollat på en av min mammas barndomsfilmer, valberett, pratat med min adept, planerat veckan, ätit lunch med mamma, gråtit en skvätt, blivit lite arg, blivit lite glad, klippt av ett festivalarmband, druckit oboy, druckit te, druckit vatten and so on.
Så är det i alla fall.
Jag har bestämt mig för att låta festivalarmbanden på min vänstra handen gå vidare till fotoalbumet (kan ju inte slänga dem).
Detta gör jag av diverse anledningar.
Dels så vill jag ha mer fokus på min fina tatuering.
Dels så vill jag kunna ha armband på vänsterarmen (jobbigt att skriva med armband när man är högerhänt).
Dels så vill jag ha en normal solbränna när jag åker till Indien, som nu är cirkus 30 grader varmt i New Delhi.
Dock så har jag världens separationsångest och därför får det bli en om dagen och en liten avskedshistoria om varje festival här på bloggen.
Så blir det.
Ikväll ska jag vara sunkig och tycka synd om mig själv.
Det får man göra på måndagar när man har ångest över livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0