holding back the years

Jobb, 7.30-8.30.
Ringa och väcka Nanne med en indisk dialekt, hem till Nanne, sova en stund i hennes säng medan hon gör sig iordning, åka till Limhamn och göra ärenden, ta med Nanne hem till mig, kolla på filmen om John Lennon och mysa i soffan, laga jättemycket lunch, köra och hämta Aldi, lämna Nanne.
Jobb, 13.00-17.00.
Nu, hemma.
Måste ta tag i vissa saker innan jag slänger mig i soffan och har filmkväll och äter varma mackor med mamma.
Japp, det var min onsdag.
Sjukt spännande.
Har förresten ätit sinnessjukt mycket våfflor på jobbet idag.
Det var gott.

Kommentarer
Postat av: chily

åååh våfflor vad goott! När blire fika eller något annat lajjjbans?

2011-02-16 @ 22:08:20
URL: http://tro-tvivel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0