tighten up

Trots resterna av min förkylning så blev det en mycket fin lördag, mycket tack vare det efterlängtade solskenet.
Papi kom hit och kramade mig, hämtade en sjal till Tova och körde mig in till stan.
I stan mötte jag upp med världens finaste William. Vi tog en fika på Barista (surprise), en sväng om Meloa, lunchade på Subway och sedan tillbaka till Barista för kortspel.
Framåt kvällen tog jag bussen ut till Annestad och hem till Anna och Rodde. Där befann sig även FJ. Vi bokade biljetter till Ozora '11 (!) (http://www.youtube.com/watch?v=BKOikEllwK4), åt en god middag, kollade på roliga youtubefilmer, kramades, kollade på "Last Hippie Standing", åt goda veganska chokladbollar, drack rödvin och började kolla på "The Beach".
Nu sitter jag här hemma med mensvärk och känner mig bannad från nedanvåningen eftersom mami har en kund. Så kan det gå när ens mamma är thaimassör. Idag ska jag fika med min adept. Det ska bli kul, wowo.

Kommentarer
Postat av: Anna Z

Underbart att du kom hit babe!

Kommer bli så freakin' awesome med ozora! wieiieiei

2011-02-13 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0