trouble

Det blev en fin alla hjärtans dag trots att jag saknade vissa kramar och sådär.
Filmen var fantastisk och jag hade fint sällskap och mycket popcorn.
Nanne sov hos mig inatt igen.
Tycker att det är trevligt att vi avslutar varje kväll med ett parti gris eller två i sängen.
Även om Nanne har vunnit lite för många gånger nu.
Idag, jobb, 07.30-09.30, 13.00-17.00.
Däremellan hann jag med något som skulle likna en arbetsintervju på Socialförvaltningen.
Det kändes mer som en blandning av ett trevligt samtal och att sitta hos en kurator.
Nu är jag hemma.
Har sjukligt mycket saker att ta tag i.
Det blir bra.
Middag och film tänker jag hinna med i vilket fall som helst.
Det är slitigt att gå upp innan klockan sex på morgonen.
Då får man unna sig lite.
För övrigt så har Nanne en konstig fascination för den där ubåten på Tekniska Muséet.
Hon tjatar om den varje gång vi åker förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0