då tittar jag bara upp mot himlen eller ut mot havet

2011 har varit ett fantastiskt bra år.
Ja, jag vet att det inte ens har gått sex dagar.
2010 var ett kämpigt år på alla sätt och vis.
Därför uppskattar jag varenda sekund av lycka som jag känner.
Lycka över hur stark jag känner mig.
Lycka över vilka vackra vänner jag har.
Lycka över alla de nya människor jag har träffat.
Lycka över hur min kropp förändras tack vare yogan och ett starkt sinne.
Lycka över att få leva.
Över en natt så insåg jag att jag förtjänar så mycket bättre än att gå runt och gnaga på onda tankar hela tiden.
Visst, jag är fantastiskt bra på att bygga upp en liten fantastivärld, men idag intalar jag mig att om den världen inte skulle dyka upp, så är det faktiskt inte hela världen.
Det vara bara inte meningen och jag förtjänar bättre.
För mig räcker det att titta upp i himlen eller ut mot havet.
Ett andetag och så är jag lugn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0