one of those days

Så var det måndag igen.
Vaknade upp och var bitter, men efter bikramyogan så var jag mig själv igen.
Tror mest att jag kanske har lite för många bollar i luften just nu.
Efter en snabb lunch där hemma stack jag till jobbet.
Skulle egentligen på möte, men det blev inställt.
Lyckades sysselsätta mig fram till Nanne slutade ändå.
Snackade med chefen om lite nya uppdrag, fixade månadens timlista och spelade kort.
Ikväll har jag hängt med Fia och Nanne.
Vi spelade biljard och åt falafel.
En fin kväll.
Nu måste jag vara seriös och fixa en massa saker.
Imorgon lämnar jag Malmö ett tag.
Nanne, jag och Aldi på sistnämndas 25-årsfest i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0