tentaskrivande, dag 1

Ärligt talat, så har jag inte börjat ännu.
Skulle ju egentligen haft seminarium hela dagen lång, men det blev inställt.
Då passade jag på att ta en fika i Lund med Alex, Amra, Josefin och Pernilla istället.
Hemma i Malmö passade jag på att ta en fika (lunch) på Barista (förvånande?) med Hanna, Leva, Lin och William.
18.30 var det dags för bikram.
Funderar allvarligt talat på att sluta dansa discodans på fredagar bara för att de serverar en massa snacks och te på studion efter sista passet.
Det är ju rätt mysigt och nyttigt faktiskt.
Nu är jag hemma och väntar på middag.
Jag borde inte bo i Svenne-Sverige, med tanke på hur sent jag alltid äter middag.
Äter sent på kvällen gör man ju faktiskt i många andra länder.
Ska ändå unna mig ett avsnitt av Star Trek innan jag på allvar sätter mig med omtentan som är det första målet.
Det här kommer gå bra.
Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0