third time

Det är tidig tisdagsmorgon och jag ska snart iväg på bikramyoga.
Det är helt galet egentligen hur mycket jag har börjat uppskatta yogan och hur mycket den har förändrat mitt kropp och psyke.
Alla jag träffar på ser de snabba förändringarna och jag vet knappt hur jag ska reagera när vissa ben på kroppen börjar synas och när jag till och med tappar klänningar som satt tight förut.
BEACH 2011, haha, fyfan vad töntigt!
Well well, efter bikramyogan ska jag möta upp med Mimmi så hon äntligen kan få hämta ut sin satans datorladdare.
13.00 måste jag befinna mig i Lund för att skriva det där satans kunskapsprovet som jag (positiv inställning) antagligen inte kommer att klara.
15.20 sätter jag mig på tåget till Varberg för att utbilda med Madde.
Återkommer till Malmö klockan 18.51 imorgon onsdag.
Vi ses då.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0