africa

I fredags jobbade jag 13-21.30 tillsammans med världens bästa Nanne.
I lördags jobbade jag 8-16. Efteråt körde jag och hämtade Nanne. Vi stack till Netonet och fixade bärbara högtalare som ska få hänga med oss till parken och stranden i sommar. På kvällen åt vi middag med mami och moster på Hai.
Igår mådde jag illa från det att jag vaknade men bestämde mig för att dra till jobbet ändå, i förhoppning av att det skulle bli bättre. 7-16 skulle jag ha jobbat, men 8.30 fick Nanne komma och byta av mig. Tusen tack för det! Stack hem och sov till cirkus 16.00. Förflyttade mig ner till soffan och stannade där till cirkus 21.00. Sedan gick jag och lade mig igen.
Vilka spännande dagar jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0