amarain

Så, igår jobbade jag 8-16 och det var bra och sådär. Tisdagskvällen blev dock ännu bättre.
Jag och Nanne begav oss till Debaser, snyggare än någonsin, och mötte upp med världens finaste kollegor, Hanna och Maja. Vi käkade Toast Skagen och drack oss igenom hela drinklistan. Scotte kom även förbi och hade intervju med oss för att se om vi är vettiga människor att dela en lägenhet med. Det tycker jag att jag är i alla fall.
Nu ligger Nanne i min säng och bråkar om "tanzen tanzen, peppen peppen"-listan på Spotify. Hennes hat mot Jan Johansen är starkare än vad jag trodde.
Såhär snygga var jag och Scotte igår på Debaser. Speciellt Scotte som skämdes litegrann för sin 9D-tröja. Hon var söt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0