another weekend

Igår kväll kom jag hem efter en fantastisk helg i Stockholm. Vi hade kick-off med den nya projektledargruppen i Sveriges elevråd - SVEA, det vill säga mig själv, Amanda, Jossan och till viss del Jens. Vi tillbringade största delen av tiden utomhus eftersom det nya kansliet inte är riktigt som det borde vara ännu och för att det var fantastiskt fint sommarväder. Vi har picnicat en massa, bränt oss i solen, jobbat hårt, skrattat mycket, promenerat mycket, kollat på BBC-dokumentärer, städat det äckliga köket, pratat med Kustbevakningen, ätit marängsviss and so on. Jag hann till och med krama Tebe och det behövdes.
Idag har jag jobbat en liten stund, det vill säga sitta på en balkong, prata och äta glass. När jag sedan kom till det "riktiga" jobbet, så visade det sig att jag inte alls skulle jobba. Så då åkte jag hem igen. Har städat och ätit middag. Nu ska jag snart ner i förrådet och hitta saker som barnen kan sälja på loppis på jobbet på lördag.
Såhär snygga var jag, Amanda, Jossan och Jens när vi i fredags satt vid vattnet, hade picnic, jobbade hårt och hade vildmarkskubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0