chelsea girls

En trevlig torsdag.
10.40 hade jag ett besök hos min hudläkare som jag inte träffat på fem år. Mina atopiska eksem har aldrig varit så obefintliga som de är nu. Mina händer ser ut som en vanlig människas händer för första gången i mitt liv. Mami hade ett besök hos sin hudläkare på våningen ovanför fem minuter efter mig, så jag följde med på studiebesök och fick titta på när de skar bort massa saker från hennes kropp. Spännande.
Efter läkarbesöken sprang vi runt på stan en stund och jag fixade nytt anteckningsblock, två magtröjor, en kjol och massa nödvändigt från Apoteket.
13.00 var det dags för karmayoga.
18.00, yoga i parken.
Kvällen tillbringade vi i soffan med kronärtskockor och glass (inte tillsammans såklart) framför filmen "Mr. Nobody" som var helt fantastisk. SE DEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0