gumption

En fin fredag.
Bestämde mig för att jag behövde en sovmorgon mer än bikramyoga. First sleep, then yoga. Chillade hemma hela förmiddagen. Framåt eftermiddagen satte jag mig i bilen och körde hem till Nanne där jag blev bjuden på midsommarlunch. Därefter åkte jag och Nanne till Riseberga där vi firade en helt fantastisk midsommar med Anna, Björn, Prins Fredrik och Rodde. Vi grillade en massa, hade världens bästa dessertbord, drack dyrt rödvin och Limoncello, spelade fotboll, frisbee och rishatt och bara hade det helt underbart fint. Jag är så tacksam för att jag har världens finaste vänner.
Idag är det en långsam lördag, hehe. Nanne och jag sov kanske ett par timmar, men klockan 7 var vi redo på jobbet. Nu är jag hemma och jag är trött. Tänker inte röra mig särskilt mycket idag. Så är det.
Det dansas för lite i denna värld. Det är nog mest det jag vill säga med denna bild.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur var din midsommar? (:

2011-06-25 @ 20:00:10
URL: http://tholen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0