lost in detroit

Fredagen slutade med att jag inte fick ett liv, fast ändå. Jag jobbade 12-20 och sedan kom Björn hem till mig och hängde, så helt hopplös var jag ju inte.
Lördagen var fantastiskt rolig. Jag var på födelsedagsfest/utflyttningsfest hos Scotte, Becci och Emilia på Simrishamnsgatan. En kväll fylld av chokladfontänsdoppande, låtsatsmustascher, dancing-in-the-moonlight-dans, ihopklämda-i-fönstret-samt-på-den-lilla-balkongen-cigaretter, en hel del drinkar och mycket skratt. Tog en sväng förbi Debaser, men det suger ju när man tappar bort ens egentliga polare.
Förlåt Nanne, men det slutade med en taxiresa hem, trots vårt gemensamma taxiförbud. Dock så insåg jag att det där förbudet inte kan gälla när man ensam ska ta sig hem mitt i natten när bussarna slutat gå och man inte har en cykel tillgänglig. Eller?
Titta så snygga vi var i våra mustascher. Ulrika, jag, Jocke, Becci och en Emilia i bakgrunden. Dock är det jobbigt att de typ ramlar av när man skrattar och det gör man ju hela tiden när man har dem på sig för man ser så knasig ut.

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

skön bild haha

2011-06-27 @ 18:58:01
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0