sick monkeys

Det var faktiskt skönt att inte jobba igårkväll, med tanke på att jag ska jobba alla dagar denna veckan förutom torsdag. Fick en del saker fixade här hemma istället. Insåg hur mycket skit man har som bara ligger i förrådet och skräpar. Har åtminstone fyllt en flyttlåda med saker som barnen kanske kan sälja på loppis på lördag. Vi får väl se. Jag borde ha loppis själv och bli av med allt. Det är ju knappt att man kommer in i förrådet. Hittade dessutom en massa gamla skolarbeten från högstadiet. Alltid lika roligt.
Det åskade och blixtrade som bara den inatt. Jag älskar det. Jag sover som bäst då, även om jag inatt drömde en massa om skog som växte ovanför mig som ett moln och så blixtrade det där också.
Jag är ute i god tid idag. Behöver egentligen inte gå upp förrän om cirkus en kvart. Nåja. Nu fick jag lite mer saker fixade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0