the lottery

En söndagskväll då jag och mami njöt av vår fantastiska pasta pesto och nördade ner oss totalt i allt extramaterial från första säsongen någonsin av Star Trek. Dock hann vi inte kolla igenom allt, så vi får väl fortsätta idag. Åh, varför föddes jag inte som en Vulcan?
Nu har jag ingen mer glass hemma. Det kanske är en bra grej för min mage, men inte för mitt hjärta. Åh, glass är så gott!
Nu är det en ny vecka och jag är uppe med tuppen som vanligt. Det har liksom blivit till en vana att gå upp oheligt tidigt. Sovmorgnar är ovanliga i mitt liv nuförtiden. Strax ska jag iväg på bikramyoga och därefter karmayoga. Jag är starkare än vad jag tror. HEJA HEJA.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej är allt bra med dig?

2011-06-27 @ 08:27:18
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0