victory

Solen sken hela dagen och till slut kröp jag ut ur min lilla grotta som jag egentligen inte ville befinna mig i. Jag mötte upp med världens finaste Anna. Vi satt på en filt vid havet i en kohage, tittade ut över bron, kom fram till att kobajs luktar svensk sommar och invigde min nya bärbara högtalare.
Ikväll har jag passat min lil'sis'. Det var myspys. Hon är bäst.
Jag har huvudvärk, men offrade den sista vattenflaskan till mami som nu påstår sig ha fått en släng av det jag hade igår. Note to self: skaffa en sådan där som mäter hur hög feber man har, om man nu har feber alltså. Vi kan nog vara den enda familjen i Sverige som inte äger en sådan där makkapär. Åh, älskar det ordet. Makkapär. Det får vara hur felstavat det vill. Makkapär. That's the name.
Förresten så fick jag världens finaste fotlänk av Anna idag, så nu låter jag som en kisekatt varje gång jag tar ett steg. Inte för att jag vill vara en kisekatt som i det där konstiga CSI-avsnittet, men det låter plingelingeling när jag promenerar och det är fint. Ska försöka mig på det där med tåring snart också.
Man blir lite stolt när ens fem år gamla lil'sis' kan ta en såhär fin porträttbild på en med en tung systemkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0