den officiella os-låten

Alltså, Slagsmålsklubben är så fantastiskt jävla bra.
Det bandet ger mig så jävla mycket lycka och fina minnen.
För det första tänker jag väldigt mycket på en vän vid namn Peter Peterdahl Dahl. Han har en väldigt snygga dansmoves som passar perfekt till Slagsmålsklubbens musik.
För det andra så kommer jag aldrig glömma Arvikafestivalen '08, när jag och min fina vän Andreas dansade oss sinnessjukt svettiga på deras spelning och därefter gick askalasfulla och blev fotograferade av Rockfoto. Bilden blev inte jättesnygg.
För det tredje tänker jag på Annas 18-årsdag. Det var Malmöfestivalen och vi hade ätit tacos och druckit en massa tequila för att sedan dansa loss. Jag hade en fin t-shirt på mig.
Nostalgi helt enkelt.
Idag var det solsken.
Jag älskar det.
Har hängt på stan i några timmar och kom precis hem.
Mötte upp med Ida. Vi handlade lunch på Redfellas Juicebar och satte oss nere vid kanalen för att njuta av solen och käka. Efter en stund dök även Jimmy, Mimmi, Lisa och Matilda upp. Vi begav oss vidare mot Café 2000 så att resterande kunde äta. Därefter blev det ett besök på Barista där det som vanligt var en massa kända ansikten. Till sist tog jag en fika med Fia på Espresso House.
Nu sitter jag här med lite indiska snacks och väntar på Nathalie och Naomi. De kommer snart hit med mat och vin. Det gillar vi.
Titta, jag och mami på Taj Mahal igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0