let's just fall in love again

Okej, jag ska gifta mig med Jason Castro.
Han vill säkert tillbringa resten av sitt liv med mig också.
Så kan våra dreads ha dreadssex.
Det brukar jag och Tebe ha, men det känns inte riktigt okej eftersom hon redan har en karl.
Dock har han inga dreads så jag förstår hennes saknad, men ändå liksom.
Idag skiner solen.
Igen.
Jag älskar det.
Allting känns lite lättare då.
Hade världens mysigaste söndag igår med Nanne och Suss.
Vi fikade på Simpan, invigde uteserveringen på Nyhavn och hade våffelorgier hemma hos mig.
När det var dags att glo på Big Brother så beställde jag och Nanne hemkörning på thaimat.
Så jävla nice med hemkörning.
Känns nästan som att vara i Indien igen.
Där behöver man nästan aldrig gå utanför huset.
Fast det vill man ju, för det finns så mycket att se.
I morse jobbade jag, som vanligt, 7.30-9.00.
Imorgon är det sista dagen på det uppdraget.
Om ett par timmar ska jag in till stan och hänga med en massa fina vänner, som Ida, Milla, Fia och kanske Johanna.
Ikväll ska nog Nathalie och Naomi äta middag här hos mig också.
Fullt upp.
PUSS.
Jag och mami framför Taj Mahal. Turistbilden deluxe. Det bästa med denna dagen var att jag kände mig som en filmstjärna eller liknande. Antingen så smygfotograferade folk mig eller så kom de helt enkelt upp och ville ta bilder med mig. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0