time

Åh, herre min jävlar.
Det har nog aldrig tagit en sådan evighet att skruva ihop en Ikea-möbel, men nu är jag äntligen klar.
Okej, jag stack ju iväg på yogan däremellan och det var ju fint såklart.
Nu börjar mitt rum likna någonting.
Tror det är det man måste göra när man fått sitt hjärta krossat två gånger på mindre än ett år.
Förnya sin hemmiljö.
Nu måste jag fanimej sova.
Ett sista jobbpass imorgon och sedan är det helg.
FYFANVADGÖTT.
Förresten så måste folk vara sinnessjukt rädda för att se sig själv i ögonen.
Det tror jag.

Kommentarer
Postat av: chily

att få hjärtat krossat är hemskt, hänt mig 1 gång o de var för flera år sen. det kommer gå över, de måste bara få ta sin tid. jag vill jätte gärna träffa dig snart också. varma kramar!

2011-03-25 @ 09:13:46
URL: http://tro-tvivel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0