färgexplosion

HAHA, alltså. Jag var så himla kalasfull igår alltså.
Nanne och jag började med tjejkväll hemma hos Johanna. Quornbiffar, goda såser, sallad, solig balkong, världens sötaste vovve, rödvin, Fireball, gin sour, vodkadrinkar, stå-på-stolen-dansa och ramla ner, först en trio sedan en treo and so on.
När Nanne drog sig hemåt drog vi oss till KB där bland annat trailertrashbruden befann sig, så man fick sig ett skratt.
Det blev mer hångel än dans och det är alltid fint.
Tog en taxi hem i takt med soluppgången imorse.
Tillbringade min "morgon" på en solig balkong med Nanne.
Det är där vi får alla våra bra idéer.
Eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat hemma hos papi i Klagshamn.
Nu ska jag försöka återhämta mig efter nattens äventyr.
Jag är sliten.
Såhär snygga var jag, Nanne, Johanna och Maggie inatt någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0