fashion beats

Så det blev inget stamp igår, men det blev ändå en väldigt lyckad fredag.
Suss kom förbi en stund. Hon hade ätit en glass, men ville ha mer. Så vi köpte två glassar var, åkte upp till brofästet, njöt av solen och hyllade den människan som uppfann glassen. Hemma i min soffa låg vi ett bra tag och tog en massa fula bilder som fick mig att se ut som Potatohead i Toy Story.
När Suss åkte hem var Nanne redo på avbytarbänken och kom och plingade på dörren. Vi döpte om vårat favoritkortspel Gris till Snoppen, lagade en fantastisk middag och drack vitt vin och Fireball.
Närmare midnatt kom Jokern Björn och Prins Fredrik på besök och vi satt vakna och skrattade till tidig morgon.
Idag har vi hunnit gå på Systembolaget och göra oss vackra.
Ikväll kommer bli fint.
Nu ska jag njuta av min limejuice och solen.
Såhär snygg var jag igår när jag åt glass med Suss.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Låter nice!

2011-05-08 @ 00:03:19
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0