jag får inte spela musik på morgonen när mimmi är här

Eller ja, åtminstone inte när hon ligger och sover.
Konstigt hur folk gillar sin morgon.
Jag får inte ens spela mysmusik.
Musiken är det som får mig att vakna till liv och peppa inför dagen, så jag antar att det blir lite längre startsträcka för min del idag.
Det är det värt, eftersom jag har saknat Mimmi.
Igår efter bikramyogan, gick jag och mami till nyöppnade Raw Food House och åt en sen lunch.
Helt fantastisk mat!
Jag käkade en raw food pizza och drack en äppelsmoothie.
Efteråt åkte jag för första gången i mitt liv buss till Arlöv.
Åt en alldeles för tidig middag på Red Fellas Juicebar och gick sedan till Big Bowl och spelade en timme.
Promenerade hem till Johanna för kaffe och cigg och skvaller som gjorde mig riktigt jävla förbannad.
Nu är jag arg.
På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag älskar dig! <3

2011-05-05 @ 16:11:08
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0