letar oväder

För ett par veckor sedan råkade mami köra in min bil i en liten stolpe, så i fredags var jag hos bilmekanikerna och visade upp skadan och bokade tid.
Så snart är UYY fin och tjusig igen.
13.30 var det dags för bikramyoga.
På kvällen hade jag tjejkväll här med Anna och Nanne. Vi käkade libanesiskt, bakade rabarberpaj och hade det mysigt.
I går var det lördag och då var det dags för bikramyoga klockan 11.00.
Sofia följde även med och testade på för första gången.
Så himla fint att alla mina brudar börjar bestämma sig för att testa på.
Efteråt så följde Anna och Nanne med hem till mig.
Vi gjorde oss iordning och käkade en sen lunch.
Rodde kom och hämtade oss.
Vi körde och hämtade Sofia.
FJ kom också hem till Anna och Rodde.
Där åt vi middag och förfestade, för att sedan dra hem till Danny och fira hans 21-årsdag.
Till sist var det dags för Basetail & Soundflow - Vårfesten / Springbreak!
Det var helt fantastiskt.
Vi dansade till tidig morgon runt brasan under stjärnklar himmel och vackra träd.
Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt förutom att kolla på The Mists of Avalon med världens bästa Nanne.
Såhär snygga var jag och mina vänner på min 20-årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0