madame george

Åh, Van Morrison alltså. Helt perfekt morgonstart.
För ett litet tag sedan sov jag som en liten bebis varje natt. Somnade så fort jag lade huvudet på kudden, kom inte ihåg några drömmar och kände mig utvilad när jag vaknade på morgonen. De senaste nätterna har det inte varit så. Det tar evigheter innan jag somnar, jag drömmer extremt mycket och det tar lång tid innan jag känner mig som en människa på morgonen.
Efter att ha drömt massa aggressiva drömmar där jag misshandlar föredettapojkvänner, så kändes det ändå rätt så skönt att få drömma om dessa snubbarna:
Ajit, Raj och Vikram. De är fina och vänliga, även i mina drömmar.
Åh, jag saknar Indien.
Det finns egentligen tre saker som jag hoppas kommer att hända, gärna detta året:
1. De kommer hit till Sverige och hälsar på.
2. De joinar oss på Ozora i Ungern.
3. Jag får fira jul och nyår med dem i Goa.

Kommentarer
Postat av: chily

åh jag drömde inatt att jag gav 2 snubbar som taffsade på mig för ett tag sen riktigt hårt på käften! drömmen var också en sånhär verklig så när man vaknar upp så tror man att det har hänt. tyvärr inte.

2011-05-19 @ 10:51:43
URL: http://tro-tvivel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0