my favorite things

Så, jag åkte till Lund och skrev kunskapsprovet. När tåget stod stilla i cirkus 20 minuter mellan Malmö och Arlöv hoppades jag nästan på en repris från i vintras när jag missade provtillfället. Well, nu är det skrivet och nu får jag hålla tummarna på att jag klarade det. Annars måste jag åka in nästa torsdag igen och det suger ju. Kändes konstigt att vara tillbaka på statsvetenskapliga institutionen igen.
Väl hemma igen åt jag spaghetti, fiskpinnar och salladsrester medan jag tittade på "Quantum of Solace". Råkade prega i mig några chokladkakor också, men det får man ibland.
18.00, yoga.
Lyx att komma hem till färdiglagad middag när det är ens favoritmat: färsk pasta med spenat och ädeloströra. Oj, vad mycket mat det blev nu.
Mrr. Ska sova snart.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0