summer wine

Jag började min tisdag med att äta lunch med Gustavo på Sultan Palace. När jag gick i gymnasiet var jag med i Mångfaldsgruppen och Gustavo var en av mina ledare. Det var nästan två år sedan vi träffades sist, så det var verkligen på tiden. Vi hade lite catch-up och pratade även om en massa nya projekt och bollade idéer. Jag saknar att arbeta lokalt för mitt älskade Malmö.
Efteråt var jag så fylld av inspiration att jag i stort skuttade nerför Malmös gator i solskenet med ett stort leende på läpparna. Tittade förbi Barista och sa hej till Milla och William som jag saknat något fruktansvärt. Skuttade sedan vidare till karmayogan och städade i två timmar.
För en stund sedan kom jag hem, men innan dess satt jag på min sten i solen och tittade ut över havet och samlade tankarna. Jag älskar min sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0