the tiki, tiki, tiki room

När jag lyckades "försova" mig igår så fick det bli en runda med mami för att fixa en massa ärenden under dagen istället. Viktiga saker som att gå till VVS-affären, hälsokostaffären och mataffären.
Vid fyra var det dags för mig att jobba en stund, det vill säga äta glass, dricka kaffe och spela kort i solen.
Vid sextiden mötte jag upp med finaste Lina och hade en jättemysig kväll. Vi åt fisk- och skaldjurssoppan och drack vitt vin på Volym och gick sedan vidare till Nyhavn för att njuta av solen och lite mer vin/cider. En bra catch-up-kväll helt enkelt. Det är bra att nästa gång vi ses är på lönedagen.
När jag kom hem igår blev det filmkväll med mami. "Bikur Ha-Tizmoret" eller "The Band's Visit" på engelska eller "Polisorkestern som kom bort" på svenska. NANNE, DU MÅSTE SE DEN NU.
Har sovit för jävligt inatt. Legat och vridit och vänt mig hela natten och vaknat var och varannan timme. Nåja, ska genomföra tisdagens planer i vilket fall som helst. Man är ju trots allt viking, eller?

Kommentarer
Postat av: chily

det var ett tag sen jag såg dig förutom utanför studion. vill du ta en fika en dag?

2011-05-10 @ 10:55:36
URL: http://tro-tvivel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0