a farewell to arms

En vit och mycket bra helg.
Fast, så kom jag på att den inte var så vit ändå.
I fredags fick jag en nyfångad lax som jag inte fångade själv och det är ju aldrig fel för lax är ju gott.
HEH.
På kvällen stack jag hem till Mimmison för en sleepover.
Vi drack rödvin och gin & tonics.
Vi åt brieost, mögelost och pepparkakor och fisksoppa med potatis.
Vi kollade på sista (!) Harry Potter-filmen och Captain America.
Vi hade oerhört mysigt.
På lördagen var vi duktiga studenter och pluggade.
Idag har jag jobbat 7-13 och i eftermiddag har jag varit hos min gammelmoster tillsammans med en massa kusiner och deras små bebisar (JAG VILL OCKSÅ HA EN BEBIS) och fikat.
Supermysigt!
Nu ska jag kämpa för att få ner Adobe-programmen.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0