lita aldrig på gifta män

Alltså, ORUP! Jag är så töntig.
Idag har vi haft en föreläsning i kontroll och korrektur. Nu är det exakt två veckor kvar till salstentan i originalproduktion. Det är dags att komma igång med läsandet i veckan.
Vi har även haft handledning inför bröllopspitchen som även den är om två veckor. Vecka 48 kommer bli kaos.
Jag funderar på att säga upp mitt sociala liv nu så att jag kan åka till Stockholm helgen innan tentan. Det vill man ju inte missa.
Idag återvände jag även till bikramstudion och det var fanimej på tiden. Så himla skönt. Nu kör vi varje dag denna veckan så att fokuset kommer tillbaka. Det är mitt mål i alla fall.
Nä, nu ska jag plugga lite innan det är dags för fett god mat och "Mitt stora feta syrianska bröllop".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0