sister theresa

Dagens musiktips: JENNIE ABRAHAMSON.
Fantastisk kvinna.
Igår lyckades jag ta mig igenom ett bröllopsmöte och en laboration i InDesign trots en fantastisk mensvärk, hurra.
När jag kom hem vid fyra var jag dock så trött att jag var säker på att jag skulle sova i 14 timmar om jag lade mig ner.
Bestämde mig för att äta först och då kom energin tillbaka.
Så pass att det var nära att jag stack till Debaser för livekaraoke och drinkar för att hänga med min vän Liscano från Göteborg.
Insåg dock att det är en bättre idé om jag hittar en helg när jag kan åka upp till Göteborg och umgås på riktigt istället.
Det var nog rätt smart.
Idag är det bröllopsmöte på schemat och sedan är det helg.
Eller nja, inte riktigt.
Planen är att inte ha ett liv så att jag kan åka till Stockholm och stampa loss med vännerna nästa helg.
PLUGGET, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0