the memory tricks

Alltså, det är ett under att jag överlevde denna dagen med tanke på min fantastiska utmatthet.
Jag hade behövt en vecka i soffan tror jag.
Eller ett par dagar åtminstone.
Dock så är det tur att man har kul i skolan ändå.
Idag hann vi med filmdiskussion med "ledningen", halvtidsutvärdering, retoriksnack och en föreläsning i typografi.
När jag kom hem var jag slut i huvudet och bestämde mig för en nostalgieftermiddag med "Dunderklumpen" och den där fantasiska raw halloncheesecaken som jag lyckades skapa igår.
Och så blåbärsteet såklart.
Kommer nog inte få så himla mycket vettigt gjort idag, men så får det vara ibland alltså.
Myskväll med mami låter bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0