I thought I held you

Jag måste säga att efter nästan två veckors festivalfestande så är man rätt sliten och efter. Idag har dock varit en helt underbar dag och jag är på gång. Jag känner peppen på i stort sett allt i denna världen nu.

Gick upp tidigt och körde iväg till bikramstudion där jag befann mig i det underbara, varma rummet 9.30-11.00. Sedan körde jag hem och dumpade av mina svettiga alster. Körde hem till Suss där jag satt och chillade ett tag, medan hon gjorde sig iordning. Fick även det bästa telefonsamtalet någonsin då (JAG FICK DRÖMJOBBET! JAG ÄR NU EN AV WORKSHOPLEDARNA PÅ ALLA OLIKA ALLA LIKAS SKOLTURNÉER I HÖST!). Vi körde och hämtade mamma på jobbet och sedan bar det av till Helsingborg. Medan mamma var på jobbintervju lullade vi runt i staden, åt lunch (mums med bagel och kaffe), träffade Suss vän and so on. Sedan bar det av tillbaka till Malmö stad. Körde hem och drack ananasjuice, körde mamma till bikramstudion, hämtade William och körde ut till Bokskogen. Vi var flitiga och promenerade 7 km. Sista biten gick rätt snabbt eftersom det började bli mörkt och vi är ju alla lite mörkrädda. Väl hemma i Malmö igen blev det kaffe på vårt nya stammisfik, La Stella del Nord. You gotta love it!

Nu är jag hemma. Borde sova snart. Kommer ha träningsvärk imorgon. Imorgon fyller mamma 51. PUSS.



Här är vi i Bokskogen, wowo! Tights från Indiska, tubtop från Gina Tricot, linne från H&M, hoodie från H&M och vit bandana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0