break into school late at night

Okej, jag "försov" mig. Inte för att jag har någon tid att passa. Så egentligen spelar det ingen roll. Bara i mitt hjärta. Nu ska jag faktiskt bara ta det lugnt, även om jag inte borde. Jag ska smörja in mig med min underbara bodylotion som luktar kokosnöt. Jag ska läsa lite bloggar och vara allmänt löjlig. Jag ska ta en titt i senaste numret av Magnificent Magazine. Jag ska äta en lång frukost. Jag ska klä på mig och göra mig fager. Vid fyratiden ska jag hämta mina kusiner Ebba och Matilda på centralen. Vi ska köra till Lund, fika och vänta på att kusinen Emilia ska sluta jobba. Sedan kör vi till farmor och farfar i Ilstorp.

HEJSAN FLICKOR, ÄR NI KLARA?
JAJAMENSAN, FATTAS BARA!
TILL ILSTORP, SKA VI FARA!
I EN VÄLDANS FART, SÅKLART!

Kommentarer
Postat av: Emmy

ÅH GRATTIS! :D jag såg det, synd att vi inte är i samma stad!

2009-09-01 @ 23:04:02
URL: http://elope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0